vrijdag, december 03, 2004

Roger Moore in 't Sterrebos

Op canal plus een luchtige Britse komedie gezien. "That lucky touch" uit 1975 is een niemendalletje met in de hoofdrol de Britse heer 'par excellence' Roger Moore. De film speelt zich af in België. En naast Brussel speelt een groot gedeelte van de film zich af rond het kasteel "Sterrebos" in Roeselare (Rumbeke). Murke kreeg een beetje een warm gevoel bij het zien dat Roger Moore ooit nog acteerde in zijn geboortestad, Roeselare. Zou ik toch een beetje van Roeselare houden ?

Waarschijnlijk weet bijna niemand in Roeselare van het bestaan van deze film af. Anders zou dit misschien een mooi idee zijn om dit op te nemen in de toeristische brochures van Stad Roeselare. Ik denk dat veel Britten een ommetje zouden maken langs het Sterrebos indien ze zouden weten dat dit het decor was van bovenstaande film

Ik vraag me nu af of dit in 1975 iets teweeg gebracht heeft in Roeselare m.a.w. waren er veel kijklustigen in en om het Sterrebos om een glimp op te vangen van Roger Moore die toen wel één van de bekendste filmacteurs ter wereld was. Of waren de mensen van Roeselare daar niet van op de hoogte en gebeurden de opnames in alle stilte ?


6 opmerkingen:

Anoniem zei

Yes yes, ik stond erbij en keek ernaar...
Heb nog een foto van mijn broers klas samen met den Roger. Zul je wel eens zien ten gepasten tijde.
els

Anoniem zei

Elzebubbel,

Ik zou die foto wel even willen zien. Als die al bestaat natuurlijk want met jou weet je maar nooit

Murke

Anoniem zei

Hi Murke,

Nu eens heel ernstig, en t'is echt gebeurd.
Mijn madam speelde mee in de voorselectie, en is tenslotte, de uitverkorene geweest om aan de zijde van Roger Moore mee te spelen in de film.
Indien geinterreseerd in het verdere verloop van haar filmloopbaan kan je het haar altijd zelf eens vragen.

Groet Matanza

Anoniem zei

Hi Murke,

Nu eens heel ernstig, en t'is echt gebeurd.
Mijn madam speelde mee in de voorselectie, en is tenslotte, de uitverkorene geweest om aan de zijde van Roger Moore mee te spelen in de film.
Indien geinterreseerd in het verdere verloop van haar filmloopbaan kan je het haar altijd zelf eens vragen.

Groet Matanza

Anoniem zei

Matanza,

Ik wil bewijzen zien. Enkel foto's tellen. Indien je foto's hebt, mail me deze even

Murke

jasonbob zei

yeezy
kyrie irving shoes
yeezy supply
curry 6
longchamp outlet
moncler
off white nike
balenciaga speed trainer
goyard tote
canada goose outlet