vrijdag, december 24, 2004

een verliefd koppeltje


Gisteren kwam mijn nonkeltje binnen te Mietjes. Hij was mooi gladgeschoren, had een flashy hemd aan en droeg flashy bowlingschoenen. Volgens brombeer waren dit echter geen schoenen "sportschoenen zijn geen schoenen, ik zie dat niet graag. Zo zijn er mensen die niet graag sandalen zien, wel ik zie niet graag sportschoenen" (dixit brombeer). Natuurlijk vroegen we waarom nonkeltje er zo piekfijn uitzag en hij zei : "dit is mijn Palma tenue". Wat wij natuurlijk niet geloofden. Dus trok Murke er samen met detective Bol op uit om de waarheid te vernemen. En inderdaad we troffen nonkeltje aan samen met mijn nieuwe tante. De cupidootjes vlogen in het rond, de vlindertjes dartelden in hun respectievelijke buikje en buik. Maar we moesten dit al lang zien aankomen hebben. Getuige deze foto die in augustus genomen is in Lille. (Murke kreeg toestemming van beiden om deze foto te publiceren) Posted by Hello

1 opmerking:

Anoniem zei

Amaai, had ik geweten dat hij er nog zo jong kon uitzien had ik ook ne keer mijn best gedaan!!!
Proficiat !

CD