vrijdag, december 10, 2004

anti-virus voor mensen

Murke is al een een paar dagen ziekjes. Het begon dinsdag met lichte koorts, lopende neus en hoestbuien. Murke nam zijn traditionele gezondheidscocktail bestaande uit :

- superstevige hoestsiroop, je komt er zelf een beetje high van
- een paar aspro's
- een 1/2 liter warme melk gemixt met honing en whiskey

Vervolgens slapen en uitzweten en normaal na een paar dagen is Murke beter. Gisterenavond was ik dan ook ietsje beter en dacht ik eraan om in het weekend eens goed uit te gaan en te flyeren voor Rock & Rumble.

Echter deze morgen doken er nieuwe verschijnselen op. Murke ondergaat wisselende temperatuurschommelingen. Het ene moment heb ik het bloedheet en het andere moment voel ik me in Alaska. Dit gaat gepaard met trilling in de benen. Dit zijn potverdorie symptonen van malaria.

Ik neem vanavond nog even mijn gezondheidscocktail en wacht af tot morgen maar indien dit niet zou beteren zal ik toch even tot bij de dokter moeten gaan.

Murke vraagt zich af of er in de toekomst een soort anti-virusprogramma zal bestaan voor mensen bijv. men krijgt maandelijks een injectie met een update van alle anti-lichamen voor de bestaande virussen. Het zou zelfs een mooi ideetje zijn voor een gimmick in Star Trek.

Zo, nu mijn 1/2 liter melk + ingredienten nuttigen en dan mijn poezelige voetjes onder de dekentjes steken en hopen dat het morgen beter is

Geen opmerkingen: