maandag, december 13, 2004

Murkes Top 10 CD's van 2004


Aanstaande vrijdag 17 december draait Murke zijn Top 10 CD's van het jaar 2004 in café 't Sjampetterke. Ook anderen zullen hun top 10 presenteren zoals Ronny (Piet Gein), Dirk (Sjampetterke), Dirk (Billboard) en nog meer gekend volk. Kom gerust eens af om mijn Top 10 te beluisteren. Hieronder vind je reeds mijn Top 10 van CD's uitgebracht in 2004. De Humo muziekcritici of andere muziekpolitie's zullen zeker niet akkoord gaan met Murkes keuze maar who cares.... Murke heeft naar eer en geweten de 10 CD's gekozen die hij het meest oplegt en dus wel het liefst zal horen

TOP 10 Murke

10. Kings of Leon "Aha Shake Heartbreak"
09. Rammstein "Reise, Reise"
08. Triggerfinger "Triggerfinger"
07. Europe "Start from the Dark"
06. UFO "You are Here"
05. DIO "Master of the Moon"
04. Anthrax "The greater of two evils"
03. Saxon "Lionheart"
02. The Datsuns "Outta sight / outta mind"
01. Motörhead "Inferno" Posted by Hello

3 opmerkingen:

zwik zei

Hopelijk is da virusken al verdwenen en heeft de melk zijn werk gedaan.
U top 10 is goed. Wanneer moet je draaien. Wie weet komen we af

de bevers zei

Zwik,

Murke is weer pico bello. Ik moet draaien ergens tussen 20h00 en 24h00 maar precies weet ik dat nog niet

de bevers zei

Ik draai mijn Top 10 omstreeks 22h30