donderdag, december 16, 2004

Gaat Murke naar Clouseau ?



Murke heeft een uitnodiging gekregen voor een exclusief feest binnen de VIP-lounge van het Sportpaleis tijdens het concert van Clouseau a.s. donderdag 23/12. Ik word er verwacht voor een uitgebreid etentje in combinatie met de nodige dranken. Jammer genoeg heb ik slechts 1 uitnodiging anders kon ik nog een kutje meenemen. Verder word ik er persoonlijk verwacht zodat ik deze uitnodiging niet aan iemand anders kan doorgeven die Clouseau wel graag hoort.

Maar Murke naar Clouseau ? Hij die een grondige afkeer heeft van dit soort muziek. Hierbij enkele overwegingen pro en contra

Waarom moet Murke WEL gaan naar Clouseau

  • er zal uitstekend eten en drank aanwezig zijn
  • er zal schoon kip rondlopen

Waarom moet Murke NIET gaan naar Clouseau

  • Uit principe, omdat hij dit soort muzikaal geleuter verafschuwt
  • Daar gaat zijn reputatie als hardrocker
  • Stel dat Murke daar de vrouw van zijn leven vindt, vol van humor, mooi,.. maar ene die er op staat dat hij jaarlijks de 15 Clouseau - shows in het sportpaleis bijwoont, aarghh
  • Stel dat Jambers daar toevallig een reportage maakt "Hardrockers op het concert van Clouseau", wat drijft hen, wie zijn ze, waar komen ze vandaan en ze brengen mij in beeld

Een verscheurende keuze waar Murke nog niet uit is

Posted by Hello

2 opmerkingen:

Anoniem zei

nonkel Frank,

Waarom die twijfel!!!
Ik zou zeggen : verstand op nul, zet uwe walkman op, gaat eens goed boefen en neem die kip......

jasonbob zei

retro jordans
supreme clothing
hermes birkin
yeezys
golden goose outlet
yeezy 700
off white jordan 1
goyard wallet
golden goose outlet
hermes