zaterdag, november 20, 2004

Murke, uw gids in deze complexe wereld

Welkom op de re-start van "de avonturen van Murke". Wat mag je op deze weblog verwachten :

  • onverbloemde verslaggeving van het dagelijkse leven van Murke
  • tips om jullie leven aangenamer te maken o.a. boekentips, uitgangstips, TV tips, interessante websites,....
  • Murkes ongezouten mening over de actualiteit, het leven,....
  • Murkes zoektocht naar de ideale vrouw (als die al bestaat ?????)
  • een hoop zever, debiliteiten (bijv. het zoeken naar de ideale vrouw),....
  • ............

Ook jullie inbreng wordt sterk gewaardeerd. Indien je interessante weetjes hebt of je wenst te reageren op één van mijn standpunten of je wil gewoonweg eens iets geestigs melden. Dan kan je dit altijd op de weblog plaatsen via een reactie.

MURKE WIL NAAR VALENCIA

Murke zou graag gratis naar Valencia vliegen en daar kunnen jullie Murke bij helpen. Ga naar http://murke.wilnaarvalencia.com en stem op mij. Mail dit weblogadres ook naar geïnteresseerden, maak kopies met het adres http://murke.wilnaarvalencia.com en bezorg dit aan iedereen die je kent en vraag hen op mij te stemmen. Iemand zal al wegaffiches van 6 x 4 meter maken met "Murke wil naar Valencia". Vraag al je collega's op je werk, binnen de vereniging, .... om op mij te stemmen. God, Allah, Boeddha of voor de atheïsten 'het heilig glas bier' zal het U lonen.

DE -DT FOUT

Ik verbeter mensen altijd als ze een -DT fout maken. Maar zelfs Murke is niet onfeilbaar. Dus als er in één van mijn toekomstige bijdragen een -DT fout staat, krijgt de eerste die dit meldt van mij een gratis glas bier aangeboden.

EEN VENETIAANS GEHEIM

Momenteel verdiep ik mij in het boek "Een Venetiaans Geheim" van Ian Caldwell & Dustin Thomason. Een literaire kunstthriller die zich afspeelt op de Princeton University en die teruggaat op een boek dat 500 jaar gelden geschreven werd nl. de Hypnerotomachia. Ongelooflijk spannend en meeslepend. Liefhebbers van Robert Goddard, Dan Brown,... zullen ook smullen van dit boek. Dit boek toont nog maar eens aan dat de Belgische thrillerauteurs als Aspe, Deflo, Geeraerts, Mendes,... in 3de provinciale spelen in vgl. tot eerder genoemde auteurs die de Champions League spelen. Morgenavond zal ik dit boek uitgelezen hebben. Indien iemand dit boek wil lezen, mag hij/zij het komen ophalen bij mij.

Hebben jullie onlangs nog interessante boeken gelezen die je de mensheid kan aanraden ? Laat je maar gaan in een reactie.


Geen opmerkingen: