donderdag, december 30, 2010

uit de Oude Doos - Diascanner

Vandaag een diascanner gekocht in den Aldi voor 49,90 Euro. Ik heb een rijk archief aan dia's. Op tijd en stond zal ik jullie laten kennismaken met enkele dia's uit de oude doos.

Alvast een eerste selectie. Klik op de foto's voor grotere weergave

Hieronder vrei goe Marc (toen nog een meisje) en Mr Bean (toen nog met krullen)



Nonkel Busker en 't mienwerkerke die toen nog achter den toog stond



De Slange met ... haar



Murke die Rexio imiteert



De broer van vrei goe Marc die ... al de voetbal meehad voor de match van zondag


Den eierboer en de Mercedes waarin veel vrienden en Murke getrouwd zijn



De Keniaan in zijn jonge jaren



't Schaap probeert ons iets duidelijk te maken ... maar wat


3 opmerkingen:

LUC zei

Wat is OLLIE BLIJ DAT HIJ JULLIE VROEGER NIET KENDE ! ;-)

Suske. zei

ja Murke de tijden veranderen en wij ook. Gelukkig zijn er momenteel niet veel foto's van mij uit de jaren 70 online.
Beste wensen voor 2011 en braaf zijn vanavond hé !!!

wallican zei

ik voel me toch beter zo zonder die pruik en het is echt aangenamer met die siliconen uit mijn lippen. ik geef toe, die lippestift was er wat over.