maandag, december 13, 2010

Een heerlijk, lekker weekend



Tijdens het weekend heb ik me ledig gehouden met het opstellen van de quiz. Ik had veel inspiratie en er zijn al enkele mooie rondes aan mijn brein ontsproten. Momenteel zijn er reeds 32 teams ingeschreven.

Zaterdagavond mochten we onze voeten onder tafel schuiven bij meesterkoks Marc 'Jeroen' Wallican en Tina 'Nigella' Fabry. Talrijke hapjes, knolseldersoepje met coquilles, konijn met pruimen, dessert met heerlijke gember,... en dit in combinatie met een lekker wijntje. Wat wil een mens nog meer

Zondagmorgen zelf even mijn kookkunsten gedemonstreerd. Een vitaminerijk winters gerecht klaargemaakt nl. spruitenstampot met worst. 's Namiddags trok ik me terug in bed met het boek dat me momenteel bijt nl. Windhandel van David Liss.

En om het weekend af te sluiten was er op zondagavond quiz in de St. Georges. Toffe vragen in combinatie met Rochefort 8

Nu nog 4 dagen arbeiten en dan 4 nachten Amsterdam en Rotterdam

Geen opmerkingen: