donderdag, december 02, 2010

4h30 - klaarwakker



Deze morgen was ik om 4h30 klaarwakker. Even door het raam gepiept en ik zag een mooi sneeuwtapijt.

Opstaan, bottines en winterkledij aangetrokken en begonnen aan een dauwtrip door een bijna maagdelijk wit Roeselare.

Als eerste het sneeuwtapijt van het Geitepark betreden. Ondertussen nog meer respect voor vuilnismannen en strooidiensten die al volop in de weer zijn.

En waarlijk onder een sneeuwtapijt lijkt Roeselare zelfs mooi :-)

Na een uurtje wandelen terug thuis. Koffie zetten, heerlijk ontbijtje nuttigen, douche nemen en ... fris naar het werk.

2 opmerkingen:

Anoniem zei

ik heb om 6.30 aan mijn ochtendwandeling begonnen om de krant voor mijn ventje te halen die om 5.30 vertrokken is richting brussel zodat die vanavond de krant kan lezen na een drukke dag
grtjs inga

Elsje zei

Ik ga vanmiddag de sneeuw in. Om 4.30 lag ik nog lekker op één oor :-)