dinsdag, juni 22, 2010

Murke in verborgen camera



Oef, 't is gelukt !

Hoe het begon

Een maand geleden werd ik gecontacteerd met de vraag of ik wou meewerken als lokaas voor een nieuwe versie van het verborgen-camera programma Banana Split.

Een BV, tevens een lekkerbek, werd gevraagd of hij peter wou worden van Vlaanderen Lekker Land

Aanvankelijk bestond mijn taak er enkel in om de BV naar een fotoshoot te lokken via email, telefoon.

Verleden week liet de productie me weten dat het toch wel interessant zou zijn indien ik tijdens de fotoshoot ter plaatse zou zijn om de BV te verwelkomen. Dus woonde ik de productiemeeting bij.

De fotoshoot

Gisteren vond dan de spectactulaire fotoshoot plaats. En in plaats van enkel te verwelkomen werd me ook gevraagd de BV de begeleiden, deel te nemen aan de fotoshoot,... m.a.w. ik deed volop mee. Ik kreeg dan ook een corset aan met een verborgen micro op mijn borst, ik kreeg instructies ivm de cameralijnen,...

Een fotoshoot met luchtballonnen, BV's, parachutes,.... 't was spectaculair en er kon veel misgaan maar het ging perfect

Iets na elven kwam ik doodvermoeid thuis na bijna 8 uur op de set. 't ja het leven van een topacteur kan lastig zijn :-)

In september of oktober komt dit in 'prime time' op VT4.

1 opmerking:

LUC zei

Ollie beklaagt de shminksters , ze hebben waarschijnlijk zeven uur moeten aan je werken om er iets van te maken voor de camera! ;-)