donderdag, juni 24, 2010

Een opstel van de reus



Oguh bezorgde me onderstaand opstel dat de Reus neerpende in het Lagere Schooltje van Beveren

Wat ik zal doen als ik groot ben

Ik zal eerst nog goed opletten tijdens de les Aardrijkskunde want ik wil later met een camion reiden in Engeland. Ik zie graag moto's, auto's, bussen en camions.

Ik zal later zeer snel reiden maar ik ben een beetje bang dat ik misschien met de auto in een gracht reid of als ik een moto heb dat ik dan een aksident tegenkom.

Ik wil eerst een aantal jaren reiden met een camion in Engeland en ik zoek ondertussen een meisje om mee te vrijen. Ik zal kiezen voor een blonte met dikke teten want dat zie ik graag.

Als ik een blonte gevonden heb, zal ik een café openhouden want ik zie dat papa in de kantiene van Dosko veel pintjes verkoopt en als ik veel pintjes verkoop zal ik zeer rijk worden.

Als ik dan 40 ben, zal ik rijk genoeg zijn en kan ik stoppen met het café. Ik moet dan nooit meer werken en kan altijd spelen met de blonte met de dikke teten


Ja, de Reus zat er recht op ... alleen die blonde ....

3 opmerkingen:

LUC zei

en die dikke tetten ook !

Anoniem zei

en die dikke tetten dan?

P uit A

Anoniem zei

elke camionrijder verdient een blonde met dikke tetten