woensdag, september 16, 2009

Luisterspel



Als kind kroop ik 's avonds graag diep onder de wol terwijl ik op mijn transistorradiootje luisterde naar een luisterspel (hoorspel) op BRT (Radio). Deze luisterspelen waren zeer goed gemaakt en via de beschrijvingen en geluiden kom men zich een voorstelling maken van wat gebeurde.

Ik vrees dat luisterspelen niet meer gemaakt worden. Indien er iemand weet heeft of er nog luisterspelen uitgezonden worden of indien men via één of andere site luisterspelen kan downloaden, laat het maar weten in 'comments'.

Want in de herfst en winter zou ik graag terug eens ondergedompeld worden in de magie van het luisterspel

3 opmerkingen:

LUC zei

Er schijnt dat ze weer bezig zijn met een luisterspel voor te bereiden op radio 1 of 2

Anoniem zei

Dit roept inderdaad heel wat herinneringen op...met het transistortje onder de dekens...in die tijd stond vooral BRT 2 op meen ik mij te herinneren...

Anoniem zei

http://www.hoorspelweb.nl/fset-onder.htm

dit is misschien wat je zoekt

Grtjs Wim