maandag, september 28, 2009

Dr Who + mijn favoriete schijf van het moment

Als kind was ik zot van de TV-tune van Doctor Who. Met mijn cassetterecorder nam ik het 10 x na elkaar op en ik kon uren luisteren naar deze repetitieve psychedelische sound. Hieronder de eigenzinnige versie van Nigel Kennedy



Als ik 'Papillon' hoor van The Editors, zet ik de volumeknop een stukje hoger. The 80's are back en en in dit nummer hoor ik veel terug van de TV-tune van Dr. Who. Prima schijf !



En wat was jullie favoriete TV-tune allertijden ?

4 opmerkingen:

LUC zei

TV-tune op Ollies blog gezet!

Anoniem zei

murke goes britpop !!
wie had dat gedacht !!
kan ik alleen maar toejuichen !!
heb je de versie van het nummer al gehoord die ze live op stubru brachten ?? Manmanman !!!

indieloverziggy

the meek shall inherit the earth zei

Wat is het verband tussen Theme from dr.who en Pink Floyd ?

Anoniem zei

zeer interessant, bedankt