woensdag, september 30, 2009

Carabistouille



Wanneer ik een Kringwinkel passeer, spring ik altijd even binnen. Ik hou ervan om eens rond te neuzen en evtl. iets te kopen aan een uiterst voordelige prijs. Zo kocht ik al een 10-tal gezelschapsspellen (van 2 € tot 5 €).

Mijn nieuwste aanwinst kost 4 € en draagt de wondermooie naam Carabistouille. De spelregels zijn eenvoudig en het spel kan vanaf 16 jaar. Ik zie dat wel zitten met een paar vrienden, een goed glas wijn/bier, hapjes …. dat wordt gegarandeerd lachen. Alle info over dit improvisatiespel vind je hier

4 opmerkingen:

LUC zei

Al meer dat ge erbij drinkt hoe , vloeiender de woordjes er in de zin gaan passen !

test eens met Mienwerkerke !

't mienwerkerke zei

wel 't mienwerkerke ziet dat wel zitten, zeg ma wanneer

de bevers zei

OK, ik organiseer een carabistouille-avondje of een spellenavond. Ik hou jullie op de hoogte

Anoniem zei

ik ben daar!
jelle