woensdag, januari 07, 2009

Verdi(k)t



Zondag 4 januari 10h00
Roeselare – huize Murke


Na een decembermaand van schransen, drinken, luieren, enkel bewegen indien nodig,… was het uur der waarheid aangebroken.

Murke naderde met schrik de weegschaal en hoopte op een minnelijke schikking van 84 à 85 kg.

Het verdi(k)t luidde echter 87 kg

Ik had het enigszins verwacht want ik voelde me niet 100% in mijn vel dus een beetje vermageren kan geen kwaad

Iedere maand iets meer dan 1 kg vermageren zodat ik op 30 juni 2009 weer de adonis van weleer ben met een gewicht van 79,9 kg

Wat zal Murke daarvoor doen ?
Meer sporten, nu en dan water ipv wijn of bier, zoetjes en zoutjes vermijden, …. Voor de rest verandert er niet zo veel.

Murkes vorderingen zal je iedere maand kunnen volgen op Murke.

Willen jullie ook vermageren ? Heb je een ander voornemen ? Wil je een extra stimulans ?
Laat het dan weten in ‘comments’ en ik voeg jullie uitdaging toe aan het maandelijks overzicht. Wil je nog een extra stimulans, voeg er dan een tegenprestatie aan toe die je zal uitvoeren als je er niet in slaagt. Laat maar weten in ‘comments’

2 opmerkingen:

Anoniem zei

...en allen zondag maar wachten op de weegschaal...

Anoniem zei

WOEHAHAHAHAHAHAHA ! PLAT !
desalniettemin : good luck with the fat, boy.