vrijdag, augustus 01, 2008

Let op

In het verleden had ik reeds meerdere verrekkingen in diverse gedeeltes van mijn overigens goddelijk lichaam.

Dit konden verrekkingen zijn in de benen na zware inspanningen of door verkeerde bewegingen maar nog nooit had ik een verrekking in een borstspier.

En hoe kreeg Murke een verrekking in zijn borstspier wel .... bij het ontkurken van een fles wijn met een gewone opener schoot er iets in mijn borstkas.

Vandaag komt er nog een stijve nek bij dus .... bijna rijp voor het oudemannenhuis

En wat hebben jullie geleerd vandaag ?

Let op als je een fles wijn ontkurkt

En wat zeggen we dan ?

Dank je wel Murke voor zoveel wijze raad

1 opmerking:

Anoniem zei

Murke,

Met een fles wijn ,kan ik dat nooit meemaken; Lieve zuigt gewoon het kurk uit de fles. Pure klasse.
Nog een week en ik ben weer losgelaten ... profiteer nu je het nog kan...