dinsdag, maart 18, 2008

Mijn harde schijf



Mijn tweede werkdag zit er op en het bevalt me uitstekend.

In die eerste twee dagen krijgt jouw harde schijf enorm veel info te verwerken. Vooreerst zijn er zoveel nieuwe mensen die je nog niet kent. Via het intranet van het bedrijf kan je wel een hulpmiddel raadplegen nl. 'de smoelensite'. Iedereen staat er op foto met zijn/haar functie. Ideaal om te memoriseren.

Maar vooral moet je je door een berg info worstelen. Welke projecten zijn voorbij, welke projecten lopen en welke projecten zijn voor de nabije toekomst. Hoe gaat men te werk ? Welke budgetten zijn beschikbaar ? etc....

Gelukkig is mijn harde schijf nog redelijk intact en kan ik de berg info aan. Ik zal blij zijn als ik een maand of twee verder ben en ik de geplogenheden van mijn nieuwe job eigen gemaakt heb.

4 opmerkingen:

Anoniem zei

Murke ,
denk er wel aan dat er ook een belangrijke toets op uw pc zit; nl
DELETE . Zodat uw harde schijf niet te vol loopt en niet zo Puutonnozel en puutnerveus wordt zoals ik. Ik heb vele malen die toets vergeten in te drukken ,alzie het resultaat!Ondanks het eerste mankement vind ik soms eens leuk.

Anoniem zei

Geachte Murke,

in welke branche bent U eigenlijk werkzaam?

Een fervente lezer van uw avonturen

de bevers zei

Geachte fervente fan,

"la curiosité est une chose feminine" zei een vroegere leraar van mij altijd. Maar ik zal je nieuwsgierigheid bevredigen ... ik ben werkzaam in de sector toerisme

Anoniem zei

Geachte Meneer Murke,

Bedankt om dit met ons te delen.

Een fervente lezer van uw avonturen