zondag, maart 23, 2008

Disco @ De Preute ('t dorp)

"Dancing Queen" was het nummer dat speelde toen ik vanmorgen de radio opzette. Ik begon terug janetachtig te shaken met mijn lekkere kont.

Snel het katerontbijt bestaande uit Aspro, koffie, een gekookt ei,... en nagenieten met mijn disco queen. 't was gisteren gezellig in 't dorp ... de wijven waren disco queens en de mannen waren afkooksels van The Jackons, The Village People,... m.a.w. een stel janetten. Sommige janetten vielen nu en dan uit hun rol als ze t.tt.n zagen. Er werd gretig gegrepen in de melkklieren van de disco queens (zie enkele foto's hieronder).

vzw'tje zei dat ik een Texas janet was en zo voelde ik me ook. DJ Bol zorgde voor de beste disco en tijdens de nummers van Michael Jackson tastten de mannen veelvuldig aan hun kruis hooohoooo.

Hieronder de eerste foto's. Binnenkort veel meer schoons. En nu is het een kwestie van Ah Ah Ah Ah Staying Alive. Alhoewel om 11h30 aperitief in de preute.
U komt toch ook ?
















3 opmerkingen:

Anoniem zei

cryin at the discotheque

tomas zei

elgordosblog.blospot.com

el gordo rules

Unknown zei

d5w52w5d23 d0c26w7n89 p4m36j6b58 i1z50u4x61 h8v75k4j04 t4z80t5h63