donderdag, april 05, 2007

Pietje Puk - wedden



't was vanavond weer van dat

Een weddenschap drong zich op

Wat is het huisdier van Pietje Puk (Nostalgie)

David Davidse : "een kat, een poes"
De Slange : "een herdershond, genaamd langoor"

Er werd gewed : 20 bonnetjes onder vrienden

Beiden hadden ongeveer gelijk, kijk op

http://nl.wikipedia.org/wiki/Pietje_Puk

Allez, elk 10 bonnetjes in het potje ? OK ? We drinken ze uit onder vrienden

Slange en David Davidse laat meer weten in comments of jullie akkoord zijn

De onafhankelijke maar dorstige jury

5 opmerkingen:

Anoniem zei

Beste Murke,

Ik ben een trouwe bezoeker van het schwungfestival.
Ook dit jaar kom ik opnieuw van het verre Keteldorp naar Roeselare.
Dit jaar overweeg ik om te overnachten bij mijn vriend J.Mullier(postbode in Beveren).
Ik heb echter één probleem.
Wie zal voor mijn poes Dubbeldik zorgen terwijl ik in Roeselare ben.
Bestaat er in de buurt van Roeselare een opvangcentrum voor mijn Poesje?

Pietje Puk

de bevers zei

Beste Pietje Puk,

Je bent meer dan welkom op Schwung. Breng dan zeker een bezoekje aan de infostand waar Dubbeldik je met de nodige égards zal ontvangen

Anoniem zei

woehahahiwoeha...

Anoniem zei

PIETJE PUK RULEZ!!! :-D
Ja man, waar is de tijd!?!!

Anoniem zei

In het vijfde leerjaar (anno 1970) heb ik (bijna) alle Pietje Puks verslonden!!