maandag, april 23, 2007

Operatie 12 kg in 12 maand



Zopas even op de schaal gestaan en her verdict luidde 84 kg. Dit is nog 6 kg verwijderd van het streefdoel 78 kg.

Met nog 10 weken voor de boeg betekent dit 600 grs vermageren per week. Dus drastische maatregelen dringen zich op :

- veel sport, minstens 45 min. per dag
- veel water drinken
- veel fruit & groenten
- pintjes en andere caloriebommen beperken

't zal niet gemakkelijk worden

En hoe is het gesteld met het gewicht van de andere leden van het dieet team ?

Laat maar weten in "comments"

4 opmerkingen:

Anoniem zei

yep,
niet meer eten na 6 uur 's avonds heeft de diameter van zowel mijn pens, leb-en boekmaag serieus doen afnemen. Als je pas dan begint te leven kan het uur ook wel wat aangepast worden. 2 kiwi's voor het slapengaan zorgt voor stront in de kont bij het opstaan. Een wijsheid waar ik nu al een patent opgenomen heb en waarvoor verschillende scheurkalenders nu al tegen elkaa aan het opbieden zijn

Anoniem zei

En het was de netmaag die ik in mijn opsomming vergeten was

Anoniem zei

de morgenstond heeft bij mij trouwens altijd stront in de kont. Heb ik dan een regelmatige cyclus ?
Ik vraag het aan joepie

Anoniem zei

En je morgen erectie dan Ziggy?
Dat moet heel lastig zijn.

Ollie