dinsdag, februari 13, 2007

Uit de oude doos

vandaag de letter D (van Derluyn)


3 opmerkingen:

Anoniem zei

Haha, de Derluyns van Beveren :-)
Eén van die gasten; Filip, drumde ooit nog bij mij thuis in 't kiekenkot. 't Was ergens in de 80's.

Anoniem zei

Haha, de Derluyns? Hoor ik hier enig misprijzen? Gelieve uw niet meer laf te verschuilen achter cbr1000f maar zoals een echte vent uw naar in de comments te laten. Dan kunnen we samen een potje drinken. Een van de vele struis gebouwde derluyns van beveren.

Anoniem zei

Misprijzen? De 'haha' sloeg op 'haaa, wie dat we hier hebben' Filip is ne beire gast. Na een hele tijd niet meer gezien te hebben onlangs toch nog eens tegengekomen. Verschuilen achter 'cbr1000f'? Da's gewoon een nick zoals zowat iedereen op "tinternet" die heeft. 'k Denk niet dat Filip in veel kiekenkoten gespeeld heeft, dus Filip zal wel direct weten wie ik ben en z'n broer (op wiens 'Rogers'-drumstel ie destijds speelde)ook. Enne 'potjes' drinken doe ik niet meer en dat heeft alles te maken met mijn 'nickname'. Toch bedankt voor de uitnodiging ;-)