dinsdag, februari 20, 2007

de passagier kreeg een hartinfarct

26 oktober 2001 - vlucht van Brussel naar New York

Ik vertrok met het vliegtuig naar New York waar ik o.a. een concert zag van Alice Cooper. Zoals iedereen ben ik altijd benieuwd wie er naast mij zal zitten op het vliegtuig.

Je hoopt op een mooie vrouw maar in de meeste gevallen valt dat absoluut niet mee.

Zo ook op deze reis. Naast mij kwam een dikke Amerikaan postvatten en alsof dit nog niet erg genoeg was probeerde hij mij constant te overtuigen van het gelijk van George Bush na 9/11.

Om van zijn gezaag af te zijn, opende ik mijn laptop en begon wat patience te spelen.

Maar de zaag gaf niet af. Hij bleef maar Bush bewieroken.

Dan maar de grote middelen inzetten. Ik zorgde ervoor dat hij duidelijk mijn laptop kon zien en liet dan onderstaand programma starten. Die Amerikaan kreeg terstond een hartinfarct. Opgeruimd staat netjes :-)

Wil je ook zien wat de Amerikaan zag, klik dan op onderstaande link. Mensen met pacemaker en aanhangers van Bush, PAS OP :-)

http://www.thecleverest.com/countdown.swf

Geen opmerkingen: