donderdag, februari 08, 2007

Eindelijk


Deze morgen stond ik vroeg op en keek ik hoopvol naar buiten maar nee .... geen sneeuw te bespeuren.

Maar nu een uurtje later, kijk ik door het raam en zie ik grote sneeuwvlokken neerdwarrelen.

Deze sneeuwvlokken vormen een mooi sneeuwtapijt.
Murke is nog altijd uitermate verheugd als er sneeuw ligt. Murke vindt sneeuw mooi, romantisch,.... Er zijn mensen die een hekel hebben aan sneeuw, wel dat kan er bij mij niet in. Meestal zijn dat mensen die zich niet goed in hun vel voelen of die het kind in hen al lang vermoord hebben.

Houden jullie ook van sneeuw ?

1 opmerking:

Anoniem zei

't mienwerkerke voorspelde gisteren sneeuw voor deze ochtend en kijk eens. Ik hoop dat het koud genoeg blijft en dat we er wat kunnen van genieten. Was vandaag van plan om bepaalde zaken te doen maar m'n plannen zijn veranderd. 't mienwerkerke gaat een wandeling maken in de sneeuw. Het liefst wandel ik in de sneeuw als het donker is, sneeuw die kraakt onder je voeten, de geluiden zijn gedempt en de rust die het dan uitstraalt en dan rillend een drink bij de haard om langzaam weer warm te krijgen. Das voor mij echt genieten.