dinsdag, april 26, 2005

Een kleine quiz

Gisteren zat ik met enkele muziekkenners samen en er werd gesproken over Morrissey van The Smiths. Toen vroeg iemand wat is zijn voornaam, heeft hij wel een voornaam,..... Wel niemand wist het, ook de vraagsteller niet

Ik heb dit dan natuurlijk 's avonds opgezocht op het internet en het antwoord is ...... nee, ik laat jullie zelf zoeken (dan vergeet je het nooit meer) en ik plaats er nog 2 vragen bij

1. Wat is de voornaam van Morrissey ?
2. De oliefirma / benzinestations ELF kent iedereen. Maar van wat is ELF de afkorting ?
3. Waarom hebben mannen tepels ? Deze vraag houdt me al van jongsaf bezig. Misschien kan er hier iemand een wetenschappelijke verklaring voor geven of een humoristisch antwoord is vanzelfsprekend ook welkom

"Murke" Van Molle

2 opmerkingen:

Anoniem zei

Beste Murke,
Toch eventjes een goe weekske terugkeren, bezoek eventjes de web-site van radio 1( de grootste Belg).
Het kan u misschien in ere herstellen.
Is het nu kanidaten of kandidaten.
Groet Matanza

Anoniem zei

1. Steven (lees STEEVEN, niet STEFFEN, Frank)
2. Egalité, Liberté, Fraternité ?
(oorspronkelijk Franse oliemaatschappij)
3. Nooit geluisterd naar Jongens en Wetenschap ?
Ewel, omdat bij een foetus ALLES
oorspronkelijk wordt ontwikkeld en pas in de 14de week de borstaanleg bij de mannelijke foetussen gestopt wordt door de aanmaak van testosteron. Bij een meisje zou de clitoris de foetale rest zijn van een 'penis in aanleg'. Zoek maar op ! Slechts bij 1 diersoort zou de tepel ook werkelijk bij de mannetjes dienen om te zogen : ergens een vleermuis in Zuid-Amerika
at your service
elzebubbel