woensdag, januari 04, 2006

Verkeerd leveringsadres !
























Ik kreeg deze morgen een pakje. Ik opende dit pakje en daarin bevond zich bovenstaande afstandsbediening. Ik begreep het niet.

Ik keek nog even op het pakje en ja hoor .... ze hadden dit bezorgd aan het verkeerde adres.
Dit pakje wat t.a.v. H.F. van vzw De Bevers.

Beste mienwerkerke, kom je pakje maar ophalen of nee...... zend even je vrouw om het pakje op te halen dan kan ik de afstandsbediening even uittesten :-)

JVC had nog een speciale aanbieding in petto. Bij bestelling voor 15 januari kost de "vrouwen afstandsbediening" slechts 19,90 € ipv 49,90 €. Zijn er nog mensen geïnteresseerd ?

1 opmerking:

Anoniem zei

Godverdomme, niet alleen het leverindsadres is mis maar ook het model. Ik had een zwart toestel aangekocht JVC FWBlack01 met extra mogelijkheden.

Murke, kan je het dinsdag meebrengen, leg het in de plaats van m'n 50 €.

alvast bedankt
't mienwerkerke