vrijdag, januari 20, 2006

Onze ma treedt toe tot "The Naughty 40 Club"






















Onze ma (Sas) slaagde reeds voor haar eerste twee opdrachten. Voor haar laatste opdracht moest ze met 3 BV's op de foto staan.

Ze is daar perfect in geslaagd (ze vond zelfs 4 BV's) en zal dan morgen mogen toetreden tot het elitair gezelschap "The Naughty 40 Club".

Hieronder vind je haar eigen commentaar bij de foto's. En persoonlijk ben ik opgelucht dat ze niet bij Erik van Looy geraakt is anders ging mij dat een vat bier kosten.

Geert Hoste

Na een drukke week wilde ik ook wel eens een beetje ontspanning.
Ik belde mijn beste vriend Geert of hij het zag zitten om een avondje te stappen.
En ik moet zeggen “Het deed me deugd”. Ik lag plat van het lachen.

Fred Deburghgraeve

Na een schitterend, maar zwaar weekend had ik toch wat behoefte om iets aan mijn conditie te werken.
Een paar uurtjes zwemmen per week deden me deugd. En zeker als ik na het zwemmen nog kon nagenieten met mijn persoonlijke zweminstructeur.
Op de foto’s zitten we nog braafjes, maar als je de pretlichtjes in mijn ogen ziet weet je wat er volgt ….

Lieven Debrauwer

Deze BV moest laatstleden een speech geven op één van zijn filmvoorstellingen.
Daarvoor belde hij mij op om hem te vergezellen als eredame. Dit kon ik niet weigeren.
Maar toen hij vroeg om met hem op de foto te staan, was ik wel even verrast.
“Ok” antwoordde ik hem. “’Omdat je zo’n lieve man bent“.
Wat daarna gebeurde zal ik je lekker niet vertellen.

Peter Bulcaen

Vorige week werd ik onverwacht opgehaald met een prachtige, lange, witte limo.
Na een kort oponthoud op de markt van Roeselare, gevolgd door een drankje in de Agora, brachten ze me naar de set van een bekende Vlaamse serie.
Ik werd gevraagd een gastrol te spelen in deze serie. Bijgevolg zal je me volgend seizoen zien schitteren naast deze BV.

Overal ter wereld wensen mensen Sas het allerbeste toe
Kijk maar op
http://elsbabbel.blogspot.com

1 opmerking:

Anoniem zei

Ik vind dat haar rozebolle wangetjes méér zeggen dan haar pretoogjes !