maandag, januari 03, 2011

2011 is begonnen - Mijn voornemens



Na een week verlof met een overdaad aan voedsel en dranken o.a. bij Ollie ... en het bijhorende Garfield-leven ... terug naar de realiteit. Gelukkig valt het email-en telefoonverkeer op mijn eerste werkdag nog mee.

Mijn voornemens voor 2011 :

- iedere maand 1 kilo vermageren
- Diverse weekendjes in binnen-en buitenland en een grote reis in het najaar plannen. De voorbereiding van deze reizen, is al een beetje reizen
- Dit jaar mijn auto wassen en de auto van de Kip. De oorzaak van dit alles is OLLIE, die zich liet verleiden door borsten en billen van de vrouwelijke quizploeg op Oudejaarsavond :-)
- mij nog minder druk maken over pietlulligheden.

En ... hebben jullie voornemens ?

5 opmerkingen:

LUC zei

Me minder nerveus maken voor pietluttigheden!

Anoniem zei

me in niks meer druk maken , deze week gestart met 4/5 werk al een begin om te onthaasten .
en voor de rest trouw aan de roots : Keep on rockin'
redel

Suske. zei

geen goede voornemens hier. Die komen toch nooit uit.
gewoon verder genieten van het leven, althans toch een poging doen.

Anoniem zei

geen cava meer drinken moet dan het nieuwejaar niet meer in bed doorbrengen met migraine,en nu nog in bed met de griep,mijn goede voornemens zijn proberen gezond door het jaar te geraken zonder te veel kopzorgen,
inga,

wallican zei

dagelijks wat sporten (om mijn rokerslongen weer fris te krijgen:-), minder frisdranken en suikerspul, maar wel even veel bier :-). alle zagen en klootzakken straal negeren. goede voornemens een jaar volhouden.