woensdag, mei 20, 2009

BELGAVOX : Toots, Triggerfinger en .... Sandra Kim



Zondagnamiddag keek ik op één+ naar een deel van het Belgavox-concert in Brussel.

Ik genoot uitermate van Zita Swoon, Triggerfinger (zie bovenstaande video). Machiavel daarentegen was een afgang. Toen de immer sympathieke en bescheiden gebleven Toots Thielemans het podium betrad en "Ne me quitte pas" uit zijn mondharmonica toverde, kregen Kip en Murke een krop in hun keel ... zo mooi en ontroerend, Toots is een schone mens

Men kondigde tevens Sandra Kim aan die "Highway to Hell" van AC/DC zou brengen. Ik zei tegen Kip : "Dat kan toch niet, ze moet daar met haar poten van afblijven" en dan kwam de mollige Sandra Kim op het podium samen met een kleurrijke begeleidingsgroep en .... ze blies Murke van zijn sokken. Man, man wat was dat goed. Sandra Kim rules !!! Die platte boerin uit de Kempen, genaamd Natalia, zou beter eens een voorbeeld nemen aan Sandra Kim

3 opmerkingen:

Anoniem zei

Awel zie, dat vind ik ook. Ze heeft dat nummer met branie gebracht. Hoera voor een stem uit de hemel om de (overigens meestal fantastische) metalmuziek van de hel te compenseren.
Stop met krijsen duivelse metalheads! Laat de zangpartijen maar over aan de engelen die kunnen zingen.

Anoniem zei

"Triggerfinger" ook al een paar keer aan het werk gezien...keigoed

CBR1000F zei

Ja ze doet zie da bliekboar goed, 'k èn juuste een filmke gevonden ip tinternet (moa 't zal nie van Belgavox zin):
http://www.youtube.com/watch?v=eD5MliCBUIw