donderdag, augustus 30, 2007

Botox



Heksen waren vroeger tuk op gifstoffen.

Maar ook de medische wereld maakt gebruik van gifstoffen. Zo is er het gif toxine botulinum ofwel BOTOX. Dit gif wordt veelvuldig gebruikt door filmsterren, Phaedra Hostes,... die hierdoor eeuwig jong hopen te blijven. Men spuit Botox in de spieren van het voorhoofd en rond het oog en de rimpels en kraaienpootjes verdwijnen. Dit is natuurlijk iets voor debielen want men blijft niet eeuwig jong en mijn krijgt na verloop van tijd zo'n plastieken gezicht.

Botox wordt echter ook aangewend bij spierproblemen. En deze namiddag krijg ik mijn eerste Botox-injectie in mijn rechterarm. Men hoopt hiermee mijn schrijfkramp (dystonie) enigszins te verhelpen. Botox zorgt voor een verslapping van de spieren en zo zou ik misschien terug kunnen schrijven.

Als het lukt, koop ik terug een mooie vulpen en schrijf naar al mijn vrienden en vriendinnen een kaartje

2 opmerkingen:

Anoniem zei

verslapping van de spieren , let maarop hé frank,je weet maar nooit ,
micha marah

Anoniem zei

Ik ontken met klem dat ik Botox gebruik. Ik ben gewoonweg van nature uit zo mooi

Phaedra Hoste