maandag, juli 02, 2007

Werchter - Brussel

Jaja, Gisterennacht thuisgekomen van 2 dagen Werchter. Op onze leeftijd is twee dagen al ruimschoots voldoende want een menigte van 75.000 is toch wel overweldigend .... jaja, we worden oud

Ik zal mij niet wagen aan concertbesprekingen want voor je het weet, krijg je het etiket opgeplakt van "grumpy old man" m.a.w. veel van die gehypte groepen (voer voor bakvissen) zouden beter nog een tijdje doorbrengen in het repetitiekot. Slechts enkele groepen kunnen omgaan met dit gigantische podium waaronder Metallica ... maar ja, ieder zijn meug en voor het zwijn zijn zeug

Hieronder zal ik me beperken tot enkele merkwaardigheden

Mop van de dag

De beste mop kwam van 't mienwerkerke

"Weet je hoelang een man masturbeert ?"
"Nee"
"Tot de dag dat hij gescheiden is, whoehahaha"


Vreemde zaken dit jaar op Werchter

Op de weide was er dit jaar absoluut alcoholverbod. Het was vreemd om te zien hoe notoire drinkers zich beperkten tot water en cola. Ook nieuw dit jaar was het feit dat zwangere mannen (rechts op de foto) ongegeneerd hun 6 maanden zwangere buik toonden aan de buitenwereld



Gelukkig was er backstage alcohol te verkrijgen :-)



Een oude Duitse pijp

Zaterdagnacht hebben we overnacht in het Marriot hotel. 89 € voor 2 personen inclusief zeer uitgebreid ontbijt. Murke at er volgende zaken : diverse broodjes, chocoladekoek, Brusselse warme wafel, roerei, spek, worstjes, hash browns, zalm, kaas, komkommer, tomaten. Hij dronk daarbij champagne, ananassap, appelsap, melk en veel koffie. Gelukkig moest ik niet op de weegschaal. Ook geïnteresseerd in zoveel luxe voor zo'n spotprijs, kijk dan eens op één van mijn voorgaande posts.

Het was mooi weer in Brussel en een wandeling drong zich op. We wandelden door Matonge, De Naamse Poort en verzeilden uiteindelijk op de Zavel waar ik 3 pijpen kocht voor 30 € tesamen. Zie hieronder een foto met de schitterende oude Duitse pijp Allnetter. En deze pijp werkt perfect en dat voor 10 €.



(met dank aan Franky Bruyneel die backstage de foto's trok)

Geen opmerkingen: