dinsdag, juli 17, 2007

Peer is .... GOV T MULE

Ons weekendje Peer zit er weer op en ik moet zeggen 't was één van de beste weekendjes van de laatste jaren.

Muzikaal wou ik vooral GOV T MULE zien en jawadde, wat een klasse. Zelden zo'n optreden gezien op BRBF. Ook de gastrol voor Hook Herrera was uitstekend. Ik was verbaasd dat maar weinigen deze groep kenden daarom hieronder een filmpje.



Verder staat Peer voor ons symbool voor lachen, streken uithalen, nu en dan een glaasje drinken, vettig eten,... En mijn kaken doen nog altijd pijn na 3 dagen intensief lachen (vooral met Matanza). In de komende dagen / weken zal je hier nu en dan wel iets zien verschijnen over Peer.

Rest alleen de grote vraag : "Hoe zit het met Ollie's bad ?"

2 opmerkingen:

Anoniem zei

Ollies bad is op weg naar Peer!

Anoniem zei

Dinsdagochtend na de gebruikelijke ochtenderectie is Het bij Ollie weeral heel druk.De keuken staat er en men is bezig met de Badkamerwand en Vloer in kurk aan het leggen. Mijn wupzage ( Lieve ) is aan het werk, wat de werkdruk voor 150% verminderd!En de Jupiler vloeit rijkelijk tot haar thuiskomst. Iedereen is uitgenodigd een blik te werpen en een glaasje te drinken op de gevorderde werken!
Ps. Mijn bad staat er nog! omgeven door lelietjes van dalen , brandnetel en braaksel, van het teveel alcoholgebruik van de laatste dagen !
Boel zwoel pas troel ! Uit welk Nero verhaal komt deze zin ?