donderdag, juni 28, 2007

Stoofvlees met frieten



Deze morgen om 6h00 stond ik op.... direct op de schaal en ai ai, nog een kleine kilo verwijderd van mijn streefdoel nl. 78 kg. Drastische maatregelen dringen zich op :

- fietsen op een hometrainer met diverse lagen kledij en KW, sjerp, muts,... 't is echt geen gezicht :-)
- ik moest nog diverse zaken doen en alles deed ik te voet. Zo'n 6 kms gewandeld in Roeselare
- Tot deze middag heb ik nog niks gegeten en slechts 25 cl water gedronken. Ik voel me nu wel redelijk slapjes maar ja, 't is nog slechts 9 uur
- Op de planning staat, niks meer eten, nog enkele slokjes water en misschien één koffie. Verder nog lopen in het Sterrebos (als ik nog kracht heb), warm bad, vanavond nog de laatste krachtinspanningen op de hometrainer, warm bad ... en indien nodig wandel ik nog te voet naar 't Dorp (zo'n 5 kms)
- ik zou ook nog graag eens kakken maar ja, als je niets eet, moet je ook niet kakken (sorry voor mijn woordgebruik maar dit is hoogstwaarschijnlijk te wijten aan een tijdelijke appelflauwte)

Ik heb slechts één doel voor ogen. Als ik om 21h00 78 kg of minder weeg, ben ik uitermate trots op mezelf en spurt ik direct naar Petoetje en Petatje voor een grote bak friet met stoofvlees en een frisse pint

Geen opmerkingen: