vrijdag, juni 15, 2007

Fields of Rock

Dit weekend vertrekken we richting Biddinghuizen (tussen Amsterdam en Zwolle) waar Fields of Rock plaatsvindt. Hopelijk blijft het weer een beetje goed. Volgende bands wil Murke zeker zien

Zaterdag 16 juni

After Forever

Een gothic metalband gaat er bij Murke altijd in. Slange, remember de goddelijke zangeres van Epica :-)



Heaven and Hell

Vorig jaar stond Dio op Schwung en verbaasde vriend en vijand nu staat hij met Black Sabbath op Fields Of Rock. Van den Ozzy mochten ze de naam Black Sabbath niet gebruiken dus werd het Heaven and Hell. Murke denkt dat hij hier kippenvel zal krijgen



Mastodon

Deze band wordt beschouwd als één van de coming metalbands voor de komende jaren. Toch even checken als ze werkelijk zo veelbelovend zijn



Kamelot

Even overwippen naar de tijd van koning Arthur. Lekker bombastische muziek



Iron Maiden

En vanzelfsprekend zal ik Iron Maiden niet missen. Altijd uitstekend



En misschien pik ik nog een stukje mee van Slayer
Zondag 17 juni

Delain

Mijn zondags portie Gothic en met een zangeres die gelijkt op Katja Retsin zal dit wel meevallen zeker



Black Label Society

De groep rond Zakk Wylde wil ik zeker aan het werk zien


Megadeth

Nu zal ik Dave Mustaine en Co in alle rust kunnen aanschouwen



Motörhead

En natuurlijk zal ik headbangen op de muziek van Lemmy



Dream Theater



Ozzy Osbourne

Ik ben al lang fan van Ozzy osbourne. En natuurlijk wil ik Ozzy zien.



En misschien pik ik nog een stukje mee van Velvet Revolver, Ill Nino en Amon Amarth

Geen opmerkingen: