vrijdag, juni 22, 2007

Geschenk voor een baby





Geschenken kopen voor een geboorte vind ik altijd moeilijk. Zo'n babywinkel ga ik nog niet zo snel binnen dus meestal geef ik iets voor de ouders bijv. drank. Of ik geef ze voetbalschoenen van Anderlecht... op 7-jarige leeftijd kan het kind dan met goed schoeisel voetballer worden ... of balletdanser :-)

Nu is er terug een geboorte nl. Juta van Fred en Isabelle is er .... al moet ik het kind nog met mijn eigen ogen zien want een ezel stoot zich geen 2x aan dezelfde steen :-)

Op Fields of Rock was er een stand met prachtige T-shirts, kruippakjes voor baby's,.... Wij kochten bovenstaande T-shirts met ludieke slogans als

Remove baby before washing
Made in 60 seconds
Red Hot Chili Pampers, Boy or Girl they are all full of shit !!!

Geen opmerkingen: