donderdag, december 28, 2006

Nieuwjaarswensen

Murke en Schwung ontvingen al tal van nieuwjaarskaarten. Ook van Deep Purple ontving ik terug een nieuwjaarskaart. En deze keer is het een mooie kaart.

Verder ook een mooie kaart met een prachtige foto van Stan Laurel & Oliver Hardy.

Via internet ontvingen we ook talrijke virtuele nieuwsjaarswensen.

Maar wat me vooral pleziert zijn de reacties van trouwe Schwung-gangers die ons het allerbeste toewensen.

En deze morgen ontving ik nog onderstaande wensen van Jacky Munaron die uitermate genoot van Schwung 2006

BESTE FRANK,

Merci pour les voeux.

Je te souhaite également une Année 2007 plein de bonheur,santé mais surtout beaucoup de succès pour l'organisation du SCHWUNG.

Un admirateur

JACKY MUNARON
JACK METAL

3 opmerkingen:

Anoniem zei

In plaats van met iedereen zijn lichameljke tekorten - gebreken - te lachen Murke, zou je beter eens naar jezelf kijken. Je bent op lichamelijk vlak een prototype om eens goed uit te lachen. Je vette pens, je belachelijke haardos, jouw ploegscharen van tanden,... maar neen je doet het steeds van een ander .... als pojectie voor je eigen frustraties ... ze mogen je snel eens door hebben en je lik op eigen stuk geven.Daar zou je waarschijnlijk al moeilijker tegen kunnen hé? Ik vind je eigenlijk een grof en onbeschaamde mens .... en je volgertjes slikken maar ... laag bij de gronds man!!!!!! En krijg ik nu en VIP-kaart voor Schwung 2007?

de bevers zei

ook een gelukkig nieuwjaar "anonymous"

Murke

Anoniem zei

Beste anonymous,

Vreemd dat iemand die blijkbaar 'last' heeft met Murke en zijn figuur, toch zijn weblog leest. Niettengenstaande ik hoop dat je genoeg vuiligheid gespuid hebt voor de komende 365 dagen, wens ik je toch het allerbeste.