dinsdag, december 26, 2006

Mijn TOP 10 van 2006

Het is een traditie geworden. In 't Sjampetterke ( www.sjampetterke.be ) mogen enkele
mensen hun Top 10 draaien van 2006. Murke draait zijn CD's om 23h15

Het geheel vindt plaats op vrijdag 29 december in 't sjampetterke. Ideaal om eens te
ontsnappen aan het geforceerde kerst-en nieuwjaarsgevoel en eens tussen pot en pint wat te zeveren.

Hieronder Murkes Top 10

1. WOLFMOTHER "Wolfmother"



2. LORDI "The Arockalypse"

3. KROKUS "Hellraiser"

4. WHITESNAKE "In the shadow of the Blues"

5. MOTORHEAD "Kiss of Death"



6. JON OLIVA'S PAIN "Maniacal Renderings"

7. IRON MAIDEN "A matter of life and death"

8. THE ANSWER "Rise"



9. UFO "The Monkey Puzzle"

10. FOCUS "Focus 9 / New Skin"

Zijn er CD's of concerten die jullie goed vonden in 2006 ?

Laat het maar eens weten in "Comments"

5 opmerkingen:

Anoniem zei

’t Mienwerkerkes
top 3 concerten 2006
1. Jon Olivia’s Pain Graspop
2. Roger Waters Arrow
3. Ted Nugent Schwung/Arrow

Meest beluisterd in 2006
1. Savatage Poest & Madmen
2. Lordi Arockalypse
3. Helloween verzamel

Anoniem zei

Dat Wolfmother bij Murke een eerste plaats vindt is een verrassing en tegelijk –uiteraard- eigenlijk niet. Wie had gedacht dat een groep waarbij Jack White (White Stripes en The Raconteurs) vanuit de coulissen meekijkt bij Murke gehoor zou vinden? Ik hoor u al roepen: Led Zeppelin, Led Zeppelin, Le…..!
En waar haalde Zeppelin de boter? Inderdaad: daar waar ook The Black Keys ze vinden. Met ‘Magic Potion’ leverden ze dit jaar niet hun sterkste plaat af, ‘Thickfreakness’ lijkt niet te overtreffen, maar ze bewezen in de AB dat Kimbrough en Hendrix nog leven(hou het stil). En hoe?!?! Kan u zich van vergewissen in maart 2007. Handelsbeurs, Gent. Of:

www.myspace.com/theblackkeys

Anoniem zei

Nieuw uitgebrachte cd's van 2006 die ik beluisterd heb - zo dit al het geval was - zijn mij in elk geval niet bijgebleven.

Voor wat betreft bijgewoonde concerten, hieronder vinden jullie mijn "top 3":
1)het concert door mijn lieve
echtgenote uitgevoerd toen ik
thuiskwam van de Slange zijn
verjaardagsfuif, dit omdat mijn
kleren blijkbaar stonken.
2)het concert uitgevoerd door een
boze moeder op mijn werkvloer.
3)Magic Slim in de Banana Peel te
Ruiselede op 22 maart.

Groeten en een stevig 2007 aan
allen !

Anoniem zei

http://www.youtube.com/watch?v=6fMnFFB5XXM

Anoniem zei

* Het Westvlaamse 'Karma Depth' op 17 december in de Spirit of 66 te Verviers.
* Zappa plays Zappa op 30 mei in Vorst-Nationaal
* MacAlpine/Sheehan/Donati in de Spirit of 66 te Verviers.