vrijdag, november 03, 2006

Boekentips























Toen ik een paar jaar geleden verhuisde van Gent naar Roeselare gaf ik bijna al mijn boeken weg. Iedereen die toen langskwam, kon een bananendoos vol boeken krijgen.

Dit deed ik omdat ik besefte dat ik de meeste boeken toch niet opnieuw zou lezen dus kan je er maar beter iemand plezier mee doen.

Meestal vind ik mijn gading in de bibliotheek en nu en dan koop ik nog weleens een boek.

Met de wintermaanden op komst zal ik met veel plezier menig boek verslinden. Alleen, ik weet niet goed welke boeken ik moet kiezen.

Heeft er nog iemand goede boekentips ?
Heb je onlangs of in een ver verleden een boek gelezen waarvan je zegt "dat is een absolute aanrader !" ?

Via het internet heb ik verschillende tips bekomen en ik zal eens zien of ze in de plaatselijke bibliotheek één van onderstaande boeken hebben. Als er hier een aanrader tussen zit, laat ik het jullie weten

Andrew Pyper "Vuurstorm"
Katherine Neville "De Acht"
Carlos Ruis Zafon "De Schaduw van de wind"
Harlan Coben "Spoorloos"
Charles McCarry "Het Laatste Avondmaal"
Dean Koontz "Het Fransiscuscomplot"
Frank Schätzing "De Zwerm"


Laat jullie boekentips maar komen in "comments"

4 opmerkingen:

Anoniem zei

"Het echte FRANK ZAPPA boek" van
Frank Zappa & Peter Occhiogrosso

"Imagica" van Clive Barker

Anoniem zei

Enkele "oudere", maar toch tijdloze werken dacht ik, uitgegeven tijdens mijn bibliothecarisperiode:

-"De Kavijaks" (J. Vantorre),
-"De 4 seizoenen"(C. Schouwenaars),
Thrillergenre:
- ongeveer alle werken van Ludlum,
- "Jimmy trok ter regenboog".
(J.M. Simmel)

Anoniem zei

ollie said...

Alles van Antony Burges in zijn eigen taal.
Zijn tijd ver vooruit . Ook misschien al gelezen alles van Jan Wolkers.

Anoniem zei

Nog tips voor op het toilet;

Zus had geen geluk ze zat juist in bed met sinterklaas , De klaverliefde van zus en Zus is terug met bolsjes op haar wangen ...
Er zijn nog twee zussen! (naam vn auteur vergeten ) Maar zeker in de bib te verkrijgen.
Indien dit niet helpt zoals mezelf Guust Flater! Direct ontladen!!!