woensdag, januari 05, 2005

Hoe reageer ik op een bericht ?

Ik heb enkele mailtjes gekregen van mensen die vragen hoe ze kunnen reageren op één van mijn berichten zonder zich te registreren. Wel dat kan als volgt

1. Klik onderaan het bericht op de tekst comments (in blauw)
2. Klik vervolgens op Post a comment (in blauw)
3. Dan krijg je een scherm met registratie maar klik op or post anonymously
4. Tik je tekst in het kadertje en druk vervolgens op publish your comment. Je kan anoniem posten of je kan ook ondertekenen met jouw naam of bijnaam bijv. Murke
5. En je tekst verschijnt weinige ogenblikken later op mijn weblog (als comment). Indien de tekst niet direct verschijnt, refresh even door op F5 te drukken

Ik zou zeggen probeer naar hartelust commentaar te geven op deze post als vorm van test. Eenmaal je het kan, is het poepsimpel.

Als er nog vragen zijn, zend mij maar een mailtje

4 opmerkingen:

Anoniem zei

test 1 2

Anoniem zei

Test(ikel)

Anoniem zei

testtutendevandecemberdakginpintnenmedrinke

Anoniem zei

testoteronnetje