donderdag, april 30, 2009

Bed met bootje

Midden juni vertoeven we 4 nachten in Amsterdam. Ik kijk er echt naar uit want Amsterdam is één van mijn lievelingssteden.

Waar overnachten we ?

Eén nacht slapen we in het Backstage Hotel. Daar worden we vervoegd door mede AC/DC-gangers en het belooft een wilde nacht te worden in Amsterdam.

De laatste nacht genieten we van onze huwelijks-Bongobon "droomweekend" t.w.v. van 399 € en laten we ons een goed verwennen in het poepchique, superdeluxe vijfsterren Dylan Hotel, inclusief gastronomisch diner

Maar ik was nog op zoek naar een origineel hotel, B&B voor de overige twee nachten. En de oplossing vond ik in Weekend Knack. Als ik de woensdag de Knack in de bus krijg, lees ik altijd eerst de rubriek "Reizen" in Weekend Knack

Daar las ik vorige week over Bed met Bootje, een gezellige B & B in Amsterdam. Naast overnachting kan je gedurende je verblijf ook gratis beschikken over je eigen bootje. Je krijgt een grachtenplan van Amsterdam met leuke kroegen, winkels, markten,... en plaatsen waar je kan aanmeren. We zien dit ongelooflijk zitten, een kroegentocht met ons bootje ... als dat maar goed afloopt want Murke en water is niet echt een geslaagd huwelijk. Maar naar het schijnt heeft de Kip echt zeemansbloed in haar aderen :-)
De figuur van de week is dan ook niemand minder dan André Hazes

1 opmerking:

Anoniem zei

Een overvloed aan lekkere restaurantjes en bruine kroegen... ik wens jullie een prachtige trip..