donderdag, december 18, 2008

Murke wordt onderwijzer



Murke wordt vanaf vrijdagavond onderwijzer. Net als de onderwijzers, heeft Murke 14 dagen verlof. Hopelijk blijf ik gespaard van de neveneffecten van het onderwijzer-zijn zijnde :

- trager praten
- alles tweemaal herhalen
- mede-tooghangers beschouwen als jongeren met een verstandelijke capaciteit
van 12 jaar
- klagen dat ze een lastige job hebben

Gedurende 14 dagen stort Murke zich in boeken, films, lekker eten en drinken.... Vrijdagavond nog eens de pokervrienden een lesje leren :-)

Computer komt niet in mijn lijstje voor dus tot in januari op Murke

Tot slot wens ik jullie allen prettige feesten toe en veel geluk en plezier in 2009

7 opmerkingen:

Anoniem zei

Murke,
Het tijdstip waarop je ingaat op de roeping van onderwijzer is verkeerd gekozen: wat dacht je van onderwijzer te worden 's zomers, om dan 's winters metser te worden?!
Op die manier geniet je van nog veel méér vakantie...
Bij deze stuur ik natuurlijk ook aan alle lezers en lezeressen mijn welgemeende en beste wensen voor 2009 (waarbij o.a. veel jeuk en korte armpjes toegewenst!).

Anoniem zei

sjansaard, 14 dagen congé .... maar 't is je gegund

Anoniem zei

hey Muur,
en die fotoots van die zwins ip uwen trouw ??

de bevers zei

Hubert,

Ik post ze wel even in 2009. Je zal dan nog kunnen zien hoe jong jullie er uit zagen in 2008 :-)

Beste wensen en maak het niet te bont in Kortrijk met oudejaar

Murke

Anoniem zei

oal dajje zegt zie je zelve !!!
grtzzzzzzzigyy

Anoniem zei

't Amusement !! Dinsdaglief

the meek shall inherit the earth zei

A FINE ROCKIN ' n ' SHAKIN 2009
dreel uit M.