vrijdag, juni 22, 2007

Persprijs Roeselare

ImageChef.com - Custom comment codes

And the winner is ... Belinda Eelbode van de MS-Liga.

Jammer maar helaas maar Schwung valt buiten de prijzen.

Maar het was een gezellige avond. Een mens komt op die manier al eens in de raadzaal van het stadhuis van Roeselare. Op één van de schilderijen prijkt één van de vroegere notabelen van Roeselare en die notabele lijkt als twee druppels water op Marc Dex..... die je trouwens dit weekend kunt bewonderen (slik) op de Batjes ... is dit toeval of spelen er hier hogere machten :-)

Er was wel een mooi introductiefilmpje. Wij kwamen aan bod op de tonen van 'Poison' van Alice Cooper. Ze hebben me de DVD van het filmpje beloofd eind juli ... ik zet het dan wel even op mijn weblog.

Verder kregen we nog bloemen, jenever en dan begon het. We kregen een 1/2 liter glas van Rodenbach (75 jaar batjes) en dat glas werd constant gevuld met Rodenbach. Op mijn afgetraind lichaam :-) werkte dit als een rode lap op een stier ... ook de after-drink in 't Sjampetterke was niet goed voor mijn gestel.

Resultaat : In mijn bovenkamer bevinden zich momenteel diverse kleine katertjes

Geen opmerkingen: