dinsdag, maart 28, 2006

Alice Cooper, kwabberneute, Opa's Van
























Gisteren kreeg ik een mail van een journalist van Aardschok. Hij vermeldde er terloops bij dat hij "kwabberneute" was. Bij deze is er terug een mysterie uit de wereld geholpen.

Zopas terug van een helse rit naar Gent met Opa's Van. Murke leverde 7.500 affiches af die vanaf morgen verspreid worden in West-en Oost-Vlaanderen, Brussel, A'pen en Leuven door de firma AANP www.aanp.be

Deze morgen hebben we de affiches ingeladen op de firma van 't mienwerkerke. Het zijn daar ook een hoop handige Harry's met als gevolg dat Opa's achterruit gesneuveld is. Ik wou hier nog aan toevoegen dat er een vrouw de vorkheftruck bestuurde maar ik durf niet meer.... anders krijg ik terug het verwijt van Els Pieters dat ik seksistisch ben :-)

Gisteren kreeg ik de DVD's toegestuurd die gebruikt zullen worden voor promofilms op WTV & FOCUS en in het cultuurprogramma "Javas" op Rtbf. Hoogstwaarschijnlijk wordt er reeds in de uitzending van zaterdag 1 april aandacht besteed aan Schwung 2006 en Alice Cooper. Dit wordt dan nog 4 x herhaald in de komende weken op RTBF - La Une of La Deux. Om te weten of het a.s. zaterdag reeds uitgezonden wordt, kijk vrijdag op

http://www.la1.be/rtbf_2000/bin/view_something.cgi?type=sac&id=0167119_sac&menu=default&pub=RTBF.LAUNE%2fLAUNE.FR.la_taille.SP.IN

De DVD "Brutally Live" van ALICE COOPER is subliem qua beeld en klank. Murke houdt vooral van LIVE-concerten en heeft het niet zo voor DVD's van concerten maar deze DVD is wel subliem.

Zopas ook doorgekregen dat Mr. Cooper & band / crew op vrijdag 26 mei aankomen in België. Schwung wordt het eerste optreden van zijn Europese tour. Dus hoogstwaarschijnlijk kunnen we op de vooravond genieten van een korte repetitie van Alice Cooper cfr. voorafgaande jaren met Deep Purple & The Scorpions. Runners houden vrijdag 26 mei best vrij want er zal moeten gewerkt worden.

5 opmerkingen:

Anoniem zei

"Ik wou hier nog aan toevoegen dat er een vrouw de vorkheftruck bestuurde maar ik durf niet meer.... anders krijg ik terug het verwijt van Els Pieters dat ik seksistisch ben :-)"

voor zover dit nog bewezen moest worden...

Elsbabbel zei

Murke,
Reserveer de je de DVD van zodra niet meer nodig efkes voor mij ?
Zal mij met plezier eens op mijn dik gat zetten om hem te bekijken.

de bevers zei

Rubensiaanse schoonheid

De CD ligt nu bij OPA

Elsbabbel zei

Best dat ik niet mee was met de van. Je weet toch wat er gebeurt met auto's waar ik me in hijs...

Anoniem zei

Matanza zoekt nog enkele kloeke madamen en nog één dikkerd voor zijn volgend kunstwerk Beaufort 2009.
daarbij dank