vrijdag, februari 17, 2006

voorbereiding op de poker



















Vanavond pokeravond bij de slange. De slange verklapte me gisteren dat hij voor het eerst zelf inkopen deed in de "Delhaize".

Deze namiddag neemt hij verlof om de hapjes voor te bereiden voor ons. Op het menu o.a. rivierkreeftjes..... mmmmhhhhh lekker, alhoewel ik nog mijn oordeel in beraad hou totdat ik het geproefd heb

Als ideale voorbereiding speelt ten huize Murke nu, de dubbel LP "Double Live Gonzo" van Ted Nugent. Samen met "On your feet or on your knees" van Blue Öyster Cult één van de machtigste LIVE-platen ook.

En nu met plezier headbangen en ondertussen mijn mobieltje in de gaten houden want misschien krijg ik vandaag nog een belangrijk telefoontje.

En vanavond zal ik mij eens niet inhouden en de pokermietjes laten bloeden

4 opmerkingen:

Elsbabbel zei

oef 't is dan toch weer in orde gekomen met jou na die schlagers...

Anoniem zei

't kort vingerke zal vandaag 2 maal het spit moeten delven.

Flush

Anoniem zei

Van delven krijg je het spit

Anoniem zei

Anders pakt de slange bijna genen congé en wel om de hapkes te prepareren ! Waw ! 'k Zou zeggen : geniet ervan en zorg dat jullie morgen geen indigeste hebben. Over de zere kop kunnen jullie zelf beslissen. Dinsdaglief