donderdag, december 10, 2009

't is zo dat de ruzie is begonnen :-)

De Kip zat naast me in de zetel terwijl ik aan 't zappen was.
Ze vroeg: "Is er iets op TV ?"
Ik antwoordde: "Alleen maar stof."
't Is zo dat de ruzie is begonnen...

In de supermarkt vroeg ik de Kip of we een bak Omer van 25 Euro konden
meenemen. Haar antwoord was 'neen', en, zonder mijn mening te vragen nam ze een pot revitaliserende crême van 15 Euro uit de rekken.
Ik liet haar verstaan dat de bak bier me meer zou helpen haar schoon te
vinden dan haar potje crême.
't Is zo dat de ruzie is begonnen...

6 opmerkingen:

LUC zei

Tja dat gebeurt , in de colruyt nam L. Bio van Danone mee." Je ziet vanbuiten wat er vanbinnen gebeurt !" staat erop. Toen Ollie vroeg of er geen potten van 5 liter bestaan voor haar... 't volgende moment was Ollies ne kop vol Bio...

wallican zei

en zij vroeg:
schatje ben jij de enige bij wie je geslapen hebt?
en ik zei:
ja gij zijt de enige. bij al die andere vrouwen ben ik wakker gebleven.
en 't is zo dat de ruzie begon...

Anoniem zei

en hij zei :

"Schat, ik ben thuis!"

en ik dacht :
"dat is nu net wat ik niet wil horen tijdens goede seks...."

en 't is zo dat de ruzie begon...

CD uit M

Suske. zei

ze vroeg onlanks : en benne kik skone ? waarop ikke 'ja, van verre skone "
En zo is de ruzie begonnen.

the meek shall inherit the earth zei

Vrouwe zeit ie : Pak mo de valiezn , we zien weg ,ké de lotto gewonnen.
Naar waar zei zij :
ik ip reise en gie nao je moedre.
erdel

Anoniem zei

neem een vod en veeg het stof er
af,zo is er geen ruzie
Inga