woensdag, december 02, 2009

Ik voel mij zo fris als een ....



Gisteren eindelijk 9 uren aan een stuk heerlijk doorgeslapen en weggedroomd van heerlijke oorden. Toen ik wakker werd, droeg mijn bedgenote ...



Volgens haar ging mijn heerlijk wegdromen gepaard met een geluid dat kon vergeleken worden met het omzagen van de helft van de bomen van het Braziliaanse regenwoud. Ik had er echter geen last van (glimlach)

Ook dit weekend trekken we er op uit. Zaterdag bezoeken we de Düsseldorfer Altstadt die bekend staat als ‘de langste toog ter wereld’. Gedurende bijna 10 jaar bezocht ik beroepshalve regelmatig Düsseldorf … dus het zal een blij weerzien worden met een oude vriend(in). Naast diverse alts drinken we er zeker één in Huisbrouwerij Uërige



Daarnaast laten we ons weer volledig opgaan in de Kerstsfeer op één van de 6 kerstmarkten van Düsseldorf.

's Avonds overnachten we voor de spotprijs van 60 € in het Dusseldorfse Marriot-Rennaissance hotel. Uiteraard geboekt via Priceline

Zondag gaat ons weekendje dan richting Nederland voor een overnachting in een kasteel incl. ontvangst met champagne en gastronomisch driegangendiner. Ons laatste huwelijksgeschenk.

We verblijven in Kasteel Daelenbroeck in Herkenbosch.



Mmmmhhh, mooie vooruitzichten

6 opmerkingen:

't mienwerkerke zei

... als een vis????

de bevers zei

@ mienwerkerke

een kalkoen vaneigens ... dat zou jij toch moeten herkennen :-)

Suske. zei

hoezo herkennen ? -)

yanmaneee zei

balenciaga shoes
coach factory outlet
russell westbrook shoes
nike air force 1
golden goose
air max 90
golden goose
cheap jordans
christian louboutin outlet
yeezy

Unknown zei

y0n59n8y82 v8f44r3s05 w4l19p9x12 p9a76k4h22 p3p34l1m85 k8w86s6g15

Unknown zei

m4t45a1t37 m7h01g8h33 s8y75j3n19 z6m22i7b32 x4r71a6x81 i0r01u3k69