maandag, oktober 09, 2006

Rode bolletjes ????

Nee, dit gaat niet over de verkiezingen maar over Murke.

Het begon meer dan twee weken geleden in Argentinië. Tijdens mijn laatste dagen in Buenos Aires werd ik ziek o.a. koorts, hoesten, ademhalingsproblemen, slijm, hevig zweten,.... De 24 uur durende terugreis naar Brussel was dan ook een nachtmerrie voor Murke.

Het beterde niet en toen ik naar de dokter ging, zei hij : "Het is geen TBC en net geen longontsteking". Ja, ik schrok wel even. Dus volgde er een zware antibioticakuur en cortisonekuur. Na één week opnieuw naar de dokter en het was al veel verbeterd maar nog niet opgelost dus nog een extra antibioticakuur en nog enkele dagen cortisone.

Afgelopen week voelde ik me echter zeer futloos, geen gevoel in de benen, koud-warm periodes, diarree en vooral in één week verloor ik 3 kg dus ik weeg nu maar iets meer dan 80 kg. Vrijdagavond kreeg ik dan ook zweren en aften in mijn volledige mondholte. Ik besloot om geen antibiotica meer te nemen. Dit was waarschijnlijk een allergische reactie daarop.

En deze morgen stond ik op met over mijn ganse lijf rode bolletjes. Terug naar de dokter en zowel mijn mond als die rode bolletjes zijn een allergische reactie. Terug iets gekregen en als het morgen niet beter is moet ik naar de kliniek. Van zodra ik echter ademhalingsproblemen krijg, moet ik onmiddellijk naar de kliniek.

Een lichtjes ongerust Murke

2 opmerkingen:

Anoniem zei

Maar Murke, daarvoor moest je niet naar de dokter gaan. Als je antibiotica neemt en er komen rode bolletjes tevoorschijn, dan is het zeker een allergische reactie.
Niet ongerust zijn, van zodra je stopt met de kuur zou het inderdaad weggaan. (alleen als ge voor de CD&V gestemd hebt blijven ze staan!) Dus Murke, niet ongerust zijn, ge zijt toch ne grote jongen hé!

CD uit A die een beetje blij is met de verkiezingsuitslag van A., de 1/3 VB'ers niet meegerekend.....

Anoniem zei

Naar het schijnt zijn er tijdens de verkiezingen vele potloden ontfreemd. Volgens de Roeselaarse politie zouden ze wel reeds een verdachte op het spoor zijn. De man zou duidelijke tekens vertonen van het onhandig omgaan met de rode potloden. Wie deze man kent of inlichtingen over de mogelijke dader heeft mag zich melden bij de plaatselijke politie.
't mienwerkerke