woensdag, april 12, 2006

Drukke tijden




















De komende dagen zal Murke meerdere concerten zien en er vanzelfsprekend promo voeren voor Schwung 2006. Bekijk trouwens eens het mooi geschreven artikel op

http://elspieters.web-log.nl

vanavond, woensdag 12 april

Ga ik naar de Cirque alwaar D.A.A.U (Die Anarchistische Abendunterhaltung) (www.daau.com) optreedt. Ik zag hen vele jaren terug aan het werk in de PAX en dat was een uiterst geslaagd optreden. Ik vind het trouwens nog altijd ontzettend jammer dat Stad Roeselare geen inspanningen geleverd heeft om deze unieke zaal te conserveren. Nee, liever een mastodont neerpoten als De Spil die vooreerst niet multifunctioneel is en die vooral bevolkt wordt door abonnees. Zo hoorde ik dat tijdens het Monza concert de gemiddelde leeftijd 55 jaar was..... Mensen die goesting hebben om het concert van DAAU bij te wonen, afspraak om 20h30 in De Cirque. Je kan me herkennen aan de roos in mijn bovenste knoopsgat

Donderdag 13 april

Ga ik naar Harelbeke alwaar The Hamsters optreden (zonder Roosje weliswaar) www.thehamsters.co.uk

Zaterdag 15 april

Zoek ik steviger oorden op. Want in het Hof ter Lo in Antwerpen treden de trashers van Anthrax op www.anthrax.com

Maandag 17 april

Op Paasmaandag zal Murke een dagje relaxen in Brussel. Wat rondwandelen in Brussel, affiches plakken en flyers verdelen in rockcafés zoals bijv. de DNA http://www.ebru.be/Cafes/CafDNA.html . Vervolgens een romantisch etentje met ... en 's avonds een concert van Danko Jones in de AB ( www.dankojones.com ). En daar ik nog 2 gratis overnachtingen tegoed heb in de Hilton, zet ik nadien nog een stapje in het Brusselse nachtleven en na een stevig ontbijt kan ik er dinsdag weer 100% invliegen


1 opmerking:

Elsbabbel zei

Murke,
Een echte rocker steekt die roos tussen zijn tanden, met doornen en al. Voor minder zal Pieters niet gaan.
En hou maar een plaats vrij aan de toog, mijn promoshirtje ligt al klaar.