vrijdag, juni 10, 2011

verjaardag voor nieuwe voordeur



Vroeger waren er veel verjaardagsfeestjes n.a.v. 20ste verjaardag. Dan werd het een nieuwe voordeur beginnend met een 3. De vele 40-jarigen feestjes waren legendarisch. Maar nu worden we nu en dan al uitgenodigd voor een feestje van
een 50-jarige ... zo mogen we zondag een goede Kortrijkse vriend zijn 50ste verjaardagsfeest vieren.

Sommigen hebben het er echt moeilijk mee als ze een nieuwe voordeur krijgen. Persoonlijk heb ik er nog nooit last van gehad. Misschien zal ik het een beetje moeilijk krijgen als ik een nieuwe voordeur 9 krijg ... maar met mijn alzheimer zal ik dat dan snel vergeten zijn :-)

6 opmerkingen:

Elsje zei

Begrijp ik het goed dat een nieuwe voordeur een nieuw decennium in iemands leven betekent? Wij noemen dat een kruisje halen...

LUC zei

50 jaar zijn is niet erg , maar het zijn die brieven dat ge ontvangt dat ge een senior werknemer zijt , dat doet zeer !
En Alzheimer , Ollie heeft dat zijn leven lang al da went !
Dit weekend zal ik nen goeien "arrow" drinken in London in jullie gedachten! Nogmaals bedankt voor't cadeau !

de bevers zei

@Elsje : inderdaad een nieuwe voordeur is een kruisje

@Ollie : alzheimer en arrow, levensgevaarlijk want je vergeet telkens dat je er al één gedronken hebt en voor je het weet ben je oeiepoepeloere @ Elsje zat

Suske. zei

zolang da je jong van hart blijft is dat allemaal niet zo erg.

Anoniem zei

Tja vorig jaar werd mijn voordeur ook vernieuwd...en dit jaar terug een nieuwe voordeur want mijn madam zag ze niet graag en besloot om dan ook maar 50 te worden om ze terug te kunnen vernieuwen

yanmaneee zei

jordan shoes
nike kd 11
canada goose jacket
nike air max 2019
yeezys
nike air max
nike vapormax
off white clothing
hermes birkin
yeezy boost 350