zaterdag, oktober 09, 2010

De eerste testfoto's met mijn Nikon D5000

Deze morgen vroeg stond ik op met als enig doel ... mijn nieuw fototoestel testen. Ik reed naar Heuvelland en keek onderweg rond naar mooie locaties waar ik volop kon spelen met sluitertijden, diafragma,.... en de talloze snufjes op dit toestel.

In Kemmel parkeerde ik mijn wagen en wandelde een 10-tal kilometer rond de Kemmelberg. Onderweg speurend naar mooie zaken.

Na afloop bezocht ik nog het wijngoed Monteberg waar ik voor het eerst Heuvellandse wijnen proefde en .... een karton heerlijke witte wijn uit West-Vlaanderen mee naar huis nam.

Dan nog even naar Bailleul in Frankrijk om echte Franse baguettes te kopen om vanavond te verorberen terwijl we kijken naar Millenium op Canvas.

Hieronder enkele foto's die ik genomen heb. Ik ben er bijna klaar voor om in Kenia olifanten, nijlpaarden, masai,... te fotograferen.

Klik op de foto's voor grotere weergave









1 opmerking:

Suske. zei

Die zien er al mooi uit.