woensdag, augustus 04, 2010

een weekendje 5 sterren voor 120 € !



Geïnteresseerd in 2 overnachtingen in het superdeluxe 5 sterrenhotel Manhattan Hotel Rotterdam (inclusief ontbijt) voor 120 € ?

Wel dat kan via Hotelkamerveiling, een Nederlandse site waar men kan bieden op hotels. De hoogste bieder krijgt het hotel toegewezen.

Ik heb de werking van de site goed bekeken, diverse fora bekeken en gezien wat er geboden wordt. En dan probeer je natuurlijk zo goedkoop mogelijk een kamer te boeken.

Zo kreeg ik een kamer in het 5* sterrenhotel Manhattan in Rotterdam voor 52 € (+7,5 € veilingkosten) = 59,5 € voor één nacht voor 2 personen, inclusief ontbijt. Als je dan weet dat het ontbijt in dit hotel 28,5 € per persoon kost x 2 = 57 € .... overnachten we daar voor 2,5 €. Voor een 2de nacht betaalde ik in het totaal 60,5 € dus 120 € in het totaal voor 2 nachten.

Ik kreeg zopas de waardebon en deze is geldig op vrijdag, zaterdag en zondag en ik dien deze op te nemen voor eind juli 2011.

Verder diverse aanbiedingen vanaf 30 € (2 personen, inclusief hotel, ontbijt, veilingkosten). Je kan de biedingen + hotels volgen op Hotelkamerveiling

Per veiling vind je de beschrijving van het aanbod, wanneer geldig, hoelang geldig,...

Veel succes met jullie bod en indien vragen, laat maar weten

2 opmerkingen:

Anoniem zei

De Nederlandse "Priceline".

de bevers zei

inderdaad maar ... nog goedkoper en meestal inclusief ontbijt